onsdag 20 oktober 2010

Vilket dag!

Solen lyser och vinden blåser.

Idag är det mammaträff här. Jag har bakat en kladdkaka, fick hitta ett recept på nätet för jag hade packat ner alla receptböcker kom jag på igår kväll. Men de ska nog bli bra.

Efter mammaträffen ska jag verkligen ta tag i packningen. Min mamma är ledig imorn så då bli de nog lite körning av grejer ut till min mormor. Så svårt att veta vad man ska packa ner och ställa bort och vad man vill ha med sig dit. Vi kommer ju inte behöva något porslin med oss men vissa saker vill man nog ha med sig ändå. Vi får se..

V sover hela nätterna men emellan oss och han somnar inte förens 22.30 men sover till 8.30. Mig gör det inget men maken är ju trött på morgonen men det känns som att det är dumt att ändra på något nu, jag ska försöka ta tag i saken när vi flyttat.

Ha en fin dag!
Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar