fredag 22 oktober 2010

Packning pågår

Igår försökte jag packa, men lille V var lite kinkig och mammig så jag fick inte
så jätte mkt gjort vilket resulterade i stress och lite dåligt humör från min sida.
Tur att min mamma var ledig och kunde komma och passa V en stund så det blev
några lådor packade.
Nu är jag i det läget att jag inte vad som ska vart...
Vi har bestämt att lördag natt kommer att tillbringas i vårt 'nya' hem.
För vattnet har återigen blivit dåligt här och kommer att vara så tills den
27 så det känns bättre att ha flyttat då.
Sedan skall ju grejer köras till S jobb där de skall förvaras till vårt Hus blir klart.
Jag hoppas bara att vi kan tömma huset på lördagen så vi kan komma iordningen i de
nya på söndagen. Hade känts väldigt skönt.
Men eftersom vi inte har någon barnvakt förens efter 16 på lördag känns de lite tajt.

Så nu har jag skrivit av mig lite.. Får bli roligare inlägg senare!

Ha en fin dag!
Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar